TÝDENNÍ PLÁN – JESLIČKY

 

OD – DO

 

16.12. – 20.12.2019

 

                           

 

 Téma: VÁNOCE, VÁNOCE PŘICHÁZEJÍ…. 🙂

 

              

           

          

            PONDĚLÍ

 

 

 

 

POVÍDÁNÍ O VÁNOCÍCH, JAKÉ MÁME ZVYKY, CO NA VÁNOCE DĚLÁME, JAK VYPADÁ ŠTĚDRÝ DEN, ZDOBENÍ PERNÍČKŮ, POSLOUCHÁNÍ A ZPÍVÁNÍ VÁNOČNÍCH KOLED S HUDEB.NÁSTROJI

 

Rozvoj smyslového vnímání, jemné motoriky, prosociální chování, poznávací lidských zvyků a tradic, logického myšlení, trpělivosti, koordinace pohybu, vyjadřování, radost z činnosti i výsledku, slovní zásoby, hudebního cítění, procvičování paměti

 

 

 

             

              

              ÚTERÝ

 

 

 

 

PŘÍPRAVA NA VÝROBU VÁNOČNÍHO PŘÁNÍČKA – NALEPENÍ ŠABLONY ČTVERCE A STROMEČKU Z BAREVNÉHO PAPÍRU, POSLOUCHÁNÍ A ZPÍVÁNÍ VÁNOČNÍCH KOLED

 

Rozvoj smyslového vnímání, jemné motoriky, úchopových schopností, koordinace pohybu, samostatnosti i spolupráce, trpělivosti, vyjadřování, slovní zásoby, hudebního cítění, procvičování paměti

 

 

 

            

             STŘEDA

 

 

 

 

POKRAČOVÁNÍ VE VÝROBĚ VÁNOČNÍHO PŘÁNÍČKA – NALEPENÍ HVĚZDIČKY Z BAREV.PAPÍRU A TVORBA OZDOBIČEK – MALBA PRST.BARVOU, POSLOUCHÁNÍ A ZPÍVÁNÍ VÁNOČNÍCH KOLED

 

Rozvoj smyslového vnímání, jemné motoriky, úchopové schopnosti, trpělivosti, samostatnosti i spolupráce, koordinace pohybu, radost z činnosti i výsledku, vyjadřování, slovní zásoby, hudebního cítění, procvičování paměti

 

 

 

ČTVRTEK

 

POKRAČOVÁNÍ VE VÝROBĚ VÁNOČNÍHO PŘÁNÍČKA – ZDOBENÍ STROMEČKU TŘPYTIVÝMI BARVAMI JAKO ŘETĚZY, POSLOUCHÁNÍ A ZPÍVÁNÍ VÁNOČNÍCH KOLED

 

Rozvoj smyslového vnímání, jemné motoriky, samostatnosti i spolupráce, poznávání a výběr barvy, koordinace pohybu, úchopové schopnosti, trpělivosti, radost z činnosti i výsledku, slovní zásoby, hudebního cítění, procvičování paměti, kreativity

 

 

 

 

              PÁTEK

 

DOKONČENÍ VÝROBY VÁNOČNÍHO PŘANÍČKA, NAPSÁNÍ TEXTU A PODPIS, POSLOUCHÁNÍ A ZPÍVÁNÍ VÁNOČNÍCH KOLED S HUDEB.NÁSTROJI

 

Rozvoj smyslového vnímání, jemné motoriky, koordinace pohybu, správného úchopu psací potřeby, trpělivosti, samostatnosti i spolupráce, radost z činnosti i výsledku, vyjadřování, slovní zásoby, hudebního cítění, procvičování paměti